Forum www.tajemniczyzakatek.fora.pl Strona Główna
Home FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tajemniczyzakatek.fora.pl Strona Główna -> Sprawy mieszkańców -> Zarządca osiedla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
molder
Administrator



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:05, 07 Mar 2010    Temat postu:

wolfwhite napisał:
Te kosze nie są bardzo duże, jakiś 1m na 1,2m. Może w rogu koło bramy? Nie wiem, trzeba by poszukać miejsca, ale skoro znalazłoby się na dodatkowe miejsca parkingowe to chyba na kosz, który jest mniejszy też sie znajdzie?


Myślę, ze jedyne, co trzeba zmienić to częstotliwość wywozu śmieci - 1 raz na tydzień.
Policz sobie ilość koszy razy ilość domków, to jest juz robi sie parędziesiąt koszy, poza tym, przyszły mieszkaniec domu jednorodzinnego, nasz sąsiad i mieszkańcy pierwszego domku 6A i 6B nie zgodzą sie na tę lokalizacje. W lecie nie bedzie w tym rejonie przyjemny klimat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pomocna dłoń




Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:20, 07 Mar 2010    Temat postu:

ja proponuje żeby zarządca zaczął się interesować problemami osiedla a nie mieszkańcy w końcu my mu za to płacimy kasę!!!!! a z tego co widzę ubezpieczenie załatwiają mieszkańcy kosze na śmieci też mieszkańcy to po co nam zarządca, który do tej pory załatwił dla wspólnoty nip i regon w ciągu 3 miesiące swojej działalności.

Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek




Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:02, 07 Mar 2010    Temat postu:

molder napisał:

Myślę, ze jedyne, co trzeba zmienić to częstotliwość wywozu śmieci - 1 raz na tydzień.


To by chyba oznaczało, że wywóz kosztowałby nas ponad 90zł (vide wspomniana kwota 46,32 z aktualnej umowy). To chyba dosyć dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musicserwis




Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:38, 07 Mar 2010    Temat postu:

46,32 zł też dostałem informację, ale wydaje mi się że to cena za dwa wywozy. Słuchajcie proponuje przesłać do zarządcy i opisac na forum tańsze rozwiązanie jeśli ktoś znajdzie

ja czekam na sprawną bramę i skrzynki, mam nadzieję, że będą w terminie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marol




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:47, 08 Mar 2010    Temat postu:

pomocna dłoń napisał:
ja proponuje żeby zarządca zaczął się interesować problemami osiedla a nie mieszkańcy w końcu my mu za to płacimy kasę!!!!! a z tego co widzę ubezpieczenie załatwiają mieszkańcy kosze na śmieci też mieszkańcy to po co nam zarządca, który do tej pory załatwił dla wspólnoty nip i regon w ciągu 3 miesiące swojej działalności.


Popieram inicjatywę. Dla mnie to jest skandal, że facet bierze niemałą kasę za swoją NIE-pracę, a to ja muszę szukać korzystnych ofert ubezpieczenia, montażu skrzynek pocztowych czy wywozu śmieci. Mówiąc kolokwialnie, zaczyna mnie to wkurzać (a może to za łagodne określenie?).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molder
Administrator



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:44, 08 Mar 2010    Temat postu:

ok, to kto z Was ma ochotę przejąć obowiązki zarządcy?? Może zamiast tracić energię na pisanie powtarzających się postów lepiej zająć się szukaniem nowego zarządcy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marol




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:08, 08 Mar 2010    Temat postu:

molder napisał:
ok, to kto z Was ma ochotę przejąć obowiązki zarządcy?? Może zamiast tracić energię na pisanie powtarzających się postów lepiej zająć się szukaniem nowego zarządcy??


Rozumiem, że rola zarządcy jest niewdzięczna, ale czy Ty uważasz, że Pan B. wywiązuje się prawidłowo ze swoich obowiązków? Gdyby nie moja (i zapewne jeszcze kilku osób) interwencja - mielibyśmy ubezpieczenie za kwotę 13.000zł a nie 1.500zł, gdybyś Ty nie zareagował na zapewnienie zarządcy o cotygodniowym wywozie śmieci - mielibyśmy zapewne wywóz raz na miesiąc itd. można jeszcze długo wymieniać "gdyby". Nie wiem jakie wymagania stawia prawo ws. urzędu zarządcy, ale myślę, że gdyby było łagodne, mógłbym podjęć się takiej funkcji. Swoją drogą nie mam pojęcia jak skonstruowana jest umowa Pana B. i czy zatem mamy prawne podstawy żeby go odwołać?! Popieram Cię i również uważam, że wylewanie płaczów na forum nie ma sensu i do niczego nie prowadzi. Moim zdaniem należy zorganizować spotkanie wspólnoty bez zarządcy i niech każdy się wypowie. Wtedy można podjąć decyzję co robimy dalej - czy szukamy nowej osoby do zarządzania naszym osiedlem, czy stawiamy Panu B. jakieś ultimatum, a może odwołujemy go jednogłośnie w trybie ekspresowym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek




Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:42, 08 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Moim zdaniem należy zorganizować spotkanie wspólnoty bez zarządcy i niech każdy się wypowie?


Chyba jesteśmy w trochę patowej sytuacji. Ostatnio odbyło się spotkanie wspólnoty bez zarządcy, na które przyszło... 5 osób. Nie wiem może nie wszyscy wiedzieli, ale niektórzy przejeżdżali, widzieli i się nie zainteresowali.

Moim zdaniem powinniśmy wyłonić zarząd wspólnoty. Jeśli każdy się będzie wypowiadał to zapewne będziemy mieli 46 różnych zdań..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molder
Administrator



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:07, 25 Maj 2010    Temat postu:

wasze prosby zostaly wysluchane Smile)

Cytat:
Szanowni Państwo,



Przesyłam w załączniku ofertę na zarządzanie osiedlem Tajemniczy Zakątek z firmy Nawigator Sodo & Sokół oraz REDUTA-NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.



Firma Nawigator proponuje zachowanie obecnych stawek, czyli 2,50 zł (mieszkanie) oraz 1,20 (garaż) na utrzymanie bieżące nieruchomości, co przy łącznym metrażu 2760,80 m2 powierzchni lokali mieszkalnych i garaży, daje nam łączną kwotę wpłat miesięcznych 6.673,20 zł w tym:

0,55 zł brutto x 2760,80 m2 = 1.518,44 zł brutto/m-c – wynagrodzenie za obsługę administracyjną Zarządcy

0,63 zł brutto x 2760,80 m2 = 1.739,30 zł brutto/m-c - Utrzymanie czystości (klatek, osiedla) i pielęgnacja zieleni

0,05 zł brutto x 2760,80 m2 = 138,04 zł brutto/m-c - 24-godzinne pogotowie awaryjne

3.277,42 zł/m-c – pozostaje na opłaty za media i odśnieżanie



Oferta firmy Reduta-Nieruchomości jest mniej szczegółowa proponowane przez nich stawki to 1,70 zł za m2 powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego, przy metrażu 2760,8 m2 powierzchni lokali mieszkalnych i garaży daje nam łączną kwotę wpłat miesięcznych 4693,36 zł w tym:

0,50 zł brutto x 2760,80 m2 = 1.380,40 zł - wynagrodzenie za obsługę administracyjną i księgową nieruchomości,

1,20 zł brutto x 2760,80 m2 = 3.336,72 zł - wszelkie koszty związane z utrzymaniem części wspólnej nieruchomości





Oczywiście każda z powyższych firm z racji tego, że zarządza wieloma nieruchomościami posiada stosowne z tego tytułu zniżki na wszelkie usługi, np. wywóz śmieci. Chyba i tak najważniejsze jest to, że obydwie firmy posiadają wieloletnie doświadczenie na rynku, zarządzają wieloma wspólnotami oraz zachowują podstawowe standardy obsługi Klienta. Ponad to posiadają usługę e-kartoteka, która umożliwia bieżący dostęp za pomocą Internetu do kartoteki indywidualnej swojego lokalu, sprawdzenie stanu płatności, naliczeń, rozliczenia mediów, treść uchwał wspólnoty, najnowszych ogłoszeń czy podanie odczytu licznika. Bardzo proszę o zapoznanie się z powyższymi ofertami i maile zwrotne z informacją, którym Zarządcą bylibyście Państwo zainteresowani.



Powyższego e-maila wysłałam do wszystkich członków wspólnoty Tajemniczy Zakątek w kopii ukrytej, jeżeli nie macie Państwo nic przeciwko, aby udostępnić sobie nawzajem nasze adresy mailowe proszę o taką informację.





Pozdrawiam

Ewa Korczyńska

Taklińskiego 10i/2




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musicserwis




Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 8:40, 28 Maj 2010    Temat postu:

Zobaczymy co to oznacza, wydaje mi się że aby odwołać starego zarządce konieczne jest zebranie wspólnoty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fadek




Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:46, 24 Mar 2012    Temat postu:

Witam mieszkańców ,
mam takie pytanie czy tylko ja mam problem w porozumieniu sie z tym " "nowym " panem czy to jest ogolnie totalny kretyn nie posiadajacy zadnej minimalnej wiedzy na jakikolwiek temat ????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tajemniczyzakatek.fora.pl Strona Główna -> Sprawy mieszkańców Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin